dissabte, 6 de febrer del 2010

la mitja des de la vorera

avui és un gran dia, he decidit creat el meu blog, ufff, em sento que ja pertanyo una mica més a la comunitat, aquesta nova societat fills de la tecnologia, addictes a l'ordinador i aquesta eina que ens manté units gràcies a la xarxa, on podem ser persones anònimes que podem escriure el que pensem, el que sentim...

així que per fi, m'hi he llençat

el motiu que m'ha animat és que demà diumenge es corre la 24 ena edició de la Mijta de Granollers - La Garriga i el fet que demà jo no em posaré les bambes i no sortiré a córrer em té el cor compulgit, una nostàlgia s'ha apoderat de mi ja fa molts dies i suposo que per sentir-me una mica millor, una mica més propera he decidit que demà sortiré al carrer, amb la càmera de fotos per veure la mitja des de la vorera, per veure les cares dels amics que hi corren, per saber que senten ells i que sento jo. Vull fotografiar-los, a tots els que pugui, sobre tot l'Elisenda i en Joan, i ells ja saben el perquè.

corredors gaudiu-la, espectadors animeu...és una gran festa, fins demà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada